Pratite nas na Facebook-u

3. velj 2012.

Najgore izjave dečka curi

Donosimo vam neke od najgorih ispada koje je muški spol imao pred ženama, ili komentirajući žene. Ako imate i vi "bisera", podjelite ih u komentarima da nadopunimo listu.



"Može li cura koja je nevina da dobije menstruaciju?"

"Mala, imaš dobar šupak!"

Cura komentirala da želi zategnuti tijelo, njegova cura joj govori da ne treba, a on će:
"ma tebi samo treba jedan dobar sex!" (pred curom)

"Narucio sam si pivo jer mi se od kave kenja."

"Ok, krstit ću te pa ću te ženit." - Nakon dva dana poznanstva. Ne, nije bila zajebancija.

"Da, dečki su se lijepili za tebe, jel? Vidim ono, letili na tebe ko muhe na...ovaj, jel, med"

"Prije sam imao curu za kojom su se svi dečki okretali...srećom, više nemam taj problem!"

"Imaš bokove prave rodilje."

Prijatelj prijatelju: "Znaš, ja ti nikada ne priđem najljepšoj curi u društvu, uvijek izaberem onu drugu po ljepoti jer se ona onda osjeća posebno"

Woof!!
Baš to! Frajer je zajalao na curu.

"Mala, su ti starci teroristi?"
"Mmm, ne?!"
"Cudno, jer su napravili pravu bombu!"

Sjede dečko i cura u kafiću i on ju gleda sa kretenskim smješkom, pa pita: "Znaš, ako nije kasno, ja bih ti volio biti prvi!" "Kasno je!", reče ona.

On njoj: "sad možeš imat 70% tipova al kad bi te ja sredija (nabroji kako bi ju obukao, našminkao i kakvu bi joj frizuru napravio - ukratko, pretvorio bi ju u cajku) bi mogla imat koga oćeš"

"Pravi muškarac nikad neće svojoj curi reći da ju voli....on to sigurno osjeća,ali izgovoriti to na glas kosi sa njegovom muškošću"

Prijatelj prijatelju: "Ja bi žensku prije fuka natjerao da si pićku ispere iznutra. Pa neću joj ga valjda metnut u tu zmazanoću kroz koju piša. "

Nema komentara:

Objavi komentar